Obchodní jednání jinak

Popis:

  • Zvládnutí obchodního jednání je alfa a omega výkonu týmu i jednotlivce. Moje školení vám nabízí unikátní filozofii prolínající se od analýzy klientských potřeb až k poradenství/prezentaci Vaší služby vedoucí k uzavření obchodu.

Cíle:

  • Precizní identifikace klientovi potřeby - ať už jde o fyzickou osobu nebo společnost
  • Na základě zjištěných potřeb inteliggentně a cíleně prezentovat Vaši službu/Váš produkt
  • Pochopit rozdíl mezi parametrem, výhodou a užitkem
  • Prodat svou přidanou hodnotu a přitom se odlišit od konkurence
  • Zvládnutí psychologie prodeje
  • Uzavření obchodu s filozofií win/win

Vhodné pro:

  • Školení je určeno nejen pro nováčky, ale i pro pokročilé. Školení zahrnuje řadu odlišných pohledů na práci s klienty a může být inspirací pro každého člena vašich týmů.

Témata aneb co se na semináři dozvíte a naučíte:

  • Poznání Vás a Vašeho byznysu, jeho specifik a formy dosavadního obchodního jednání
  • Základní principy při hledání motivů na první schůzce
  • Umění vytěžit úvodní jednání s klientem na maximum
  • Implementace postřehů do struktury Vaší formy jednání/jeho úprava
  • Rozdíl mezi parametrem a užitkem
  • Příprava před samotným prodejem služby
  • Psychologie obchodu
  • Obchod na základě užitku – motivu
  • Námitky při prodeji a reakce na ně
  • Jednání s konfliktními lidmi
  • Zásady budování loajality klienta plus servis
  • Trenink
  • Bonus: Jak prodávat službu, která je nejdražší na trhu?

Detaily školení:

  • Časový haromongram: 2 dny: první den 9–18, druhý den 9–15
  • Počet osob ve skupině: 10 – 15
  • Místo konání: dle dohody
  • Uspořádání místnosti: “U”
  • Vybavení: flipchart (včetně papírů), dataprojektor

Cena:

  • Základní cena semináře je 12 500 Kč bez DPH/den. Konečná cena je vždy stanovena individuálně.
Nezávazně poptat

Reference:

Obchodní dovednosti - pro mě osobně byla přednáška přínosem z několika konkrétních důvodů: 1. Konkrétně zvládnutý prodej poslední podmínky "moje cena" v analýze, 2. Konkrétní vysvětlení "investiční částky" již při analýze, pro mě největší obchodní přínos, kdy při následném prodeji fin.plánu nejsou námitky, 3. Konkrétní odkomunikování "ceny" na závěr, to mělo drtivý dopad na uvědomění si důležitosti této strategické části analýzy. Výborné prezentační schopnosti školitele byly zážitkem.

Ing. Ondřej Bílý - consultant v Partners

Po prvním školení Jiřího Šrámka jsem si říkala, že tohle jsme ještě nezažila. Druhé setkání bylo na celý školící víkend a moje nadšení se zvětšilo. Třetí školení můj dojem potvrdilo. Jirka je úžasný školitel. Doporučuji ho všem, kteří se chtějí nejen ve svém podnikání, ale i v životě posunout dál, dát mu směr a smysl. Jirku znám osobně a vím, že to co říká i žije a to je pro mě to nejcenější.

Jiřina Tomaštíková - výhradní pojišťovací agent Allianz

Pana Jiřího Šrámka znám osobně z několika setkání a z jeho školení. Musím říci, že jeho způsob výkladu je úžasný. Byl jsem vždy nadšený, hlavně i proto, že přesně ví, kdy má položit důraz na určitou věc a kdy má hlas utlumit. Myslím, že je skvělým lektorem a přednášejícím.

Martin Březný - ředitel MB Modelcars

Jiří Šrámek je člověk plný úžasných znalostí, optimismu a zkušeností. Jeho výklad je velmi jasný a stručný. Své posluchače dovede náležitě zaujmout a pomoct jim k dalšímu růstu. Jeho semináře otevřou oči i velmi zkušeným lidem a jsou vynikajicím obohacením jak pracovního, tak i osobního života.

Bc. Lukáš pohan - podnikatel, majitel společností

Jiří Šrámek lektor