Obchodní potenciál - databáze, CRM, kampaně
Popis:
- Toto téma je jedno z nejdůležitějších ze všech. Umět správně vytvořit obchodní potenciál/databázi, zvolit ideální databázový systém ke zpracování a archivaci dat (a to jak pro jednotlivce, tak i pro firmy),
identifikovat nejpravděpodobnější potenciál pro uzavření obchodu (kampaně) a nastavit efektivní a opakovatelné/duplikovatelné procesy, je alfa a omega úspěchu každého obchodníka - obchodních týmů dvojnásob.
Cíle:
- Seznámení se s filozofií Vaší firmy, jejími hodnotami, strategií a obchodním plánem tak, aby školení bylo plně individualizováno k potřebám Vaší firmy
- Tvorba klientské databáze
- Výběr vhodného systému pro správu klientských dat pro jednotlivce i skupiny/firmy
- Tvorba obchodních kampaní
- Vytěžení klietského kmene na 100%
- Dokonalé zprocesování servisních aktivit vedoucích k minimálnímu administrativnímu zatížení, ale maximálnímu budování klietské loajality
Vhodné pro:
- Školení je určeno pro každého, kdo chce nastavit efektivní procesy zpracování klientských dat, maxinálně vytěžit klientský kmen - tvořit obchodní kampaně a zároveň zachovat minimální adminitrativní zatížení, pričemž nezáleží na tom zda jste jednotlivec, obchodní tým nebo celá firma.
Témata aneb co se na semináři dozvíte a naučíte:
- Poznání Vás a Vašeho byznysu, jeho specifik a aktuální formy práce s klietským kmenem
- Základní principy zpracování klienských dat v souladu s GDPR
- Excel vs CRM vs databáze
- Návrh vhodného CRM či databázového systému
- Proniknutí do tajů efektivní práce s klientským kmenem za použí nových technologií, které Vám šetří čas, ale hlavně Vám pomohou identifikovat obchodní potenciál, což zvýší Vás obrat
- Logika tvorby kampaní a jejich technická realizace
- Vyhodnocování aktivit a jejich správa
- Kontroling
Detaily školení:
- Časový haromongram: 1 den: 9–17, následně možné konzultace při implementaci nového CRM/databázového systému
- Počet osob ve skupině: jednotlivci nebo skupina max. 15 posluchačů
- Místo konání: dle dohody
- Uspořádání místnosti: “U”
- Vybavení: flipchart (včetně papírů), dataprojektor
Cena:
- Základní cena semináře je 15 000 Kč bez DPH/den. Konečná cena je vždy stanovena individuálně.
Nezávazně poptat
Reference:
Děkujeme za podnětné a i když vyčerpávající, tak zároveň velmi přínosné školení a pomoc při zefektivnění procesů v kanceláři. Maximálním využitím možností našich systémů vznikla velká úspora času a práce se zjednodušila.
Jana Krulišová, EFA - Majitelka VIP Poradenské kanceláře
Vždycky jsem si myslela, že moje dovednosti z hlediska organizace, nastavování si priorit a timemanagementu jsou na dobré úrovni. Čas strávený s Jiřím mě přesvědčil o přesném opaku. Pan Šrámek s námi strávil v kanceláři mnoho hodin, kdy nejdřív pozoroval již zaběhnuté procesy, poté jsme společnou diskuzí přišli na věci, které lze zlepšit,
a došlo i na praktické tipy a návrhy, jak dělat věci lépe a efektivněji. Když budu mluvit sama za sebe, tak díky systému, který nám Jiří pomohl nastavit, mám zhruba o 30 % rychlejší (a vlastně i efektivnější) práci, vím, jak efektivněji se svým časem. Těším se, až zapracuji vše, o čem jsme mluvili, na 100 %, protože to bude skutečně pecka. Nejvíce obdivuji
jeho pozitivní přístup a zápal pro věc. Setkání s ním pro mě bylo skutečně obohacující po všech stránkách.
Mgr. Andrea Slavíková - Finanční koncipientka
VIP Poradenské kanceláře Jany Krulišové